Beste bezoeker
Welkom bij DVG

Nieuws

Datum: 6-06-2017

DVG callcenter opent nieuwe vestiging Bemmel

Het DVG callcenter heeft er vanaf dinsdag 6 juni een tweede vestiging bij. Naast de locatie Rijen heeft het callcenter per die datum ook een vestiging in Bemmel (in de buurt van Arnhem).

Vervoersprojecten

Eind augustus 2016 is DVG gestart met de uitvoering van het project AVAN (Aanvullend Vervoer Arnhem-Nijmegen). Voor dit project plant en coördineert DVG vervoer in de regio Arnhem-Nijmegen voor reizigers die geen gebruik kunnen maken van het reguliere openbaar vervoer.

Uitbreiding van het callcenter is onder meer noodzakelijk ter voorbereiding op het nieuwe schooljaar 2017/2018. Vanaf dat moment zullen er namelijk nog eens 1.000 extra leerlingen vervoerd worden in deze regio.  Vanuit de locatie in Bemmel verzorgt DVG ook de planning van het project AVAN. Sinds 1 januari 2017 verricht DVG de coördinatie van het Zittend Ziekenvervoer voor de coöperatie VGZ UA (VGZ, Univé, IZA, IZZ en UMC). Teneinde de ritaanvragen van beide vervoersprojecten op een efficiënte wijze te kunnen verwerken, worden deze op het callcenter - zowel op de locatie in Rijen als in Bemmel - aangenomen en afgehandeld.


Personeel

Op het callcenter in Rijen zijn in totaal 45 medewerkers werkzaam, die werken in wisselende diensten (in totaal zijn er 18 werkplekken). Op de nieuwe vestiging in Bemmel zullen in wisselende diensten 10 medewerkers werkzaam zijn.  Al deze medewerkers zorgen er samen voor dat reizigers dagelijks naar hun plaats van bestemming kunnen reizen.


Deel
Deel
Contact
Zoek taxibedrijf
openen / sluiten
Zoek op postcode
openen / sluiten
Zoek op plaats
openen / sluiten
Zoek op bedrijfsnaam
openen / sluiten
Contact
Contactmanager
openen / sluiten
Vacatures
Agenda
openen / sluiten
Rittensite
Ga naar DVG-rittensite
openen / sluiten